Budování značky zaměstnavatele

Budování značky zaměstnavatele
V European Leadership & Academic Institute již 10 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní inhouse workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních inhouse workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.
O employer brandingu se mluví velmi často. Ale co to vlastně je? Všude se tento termín skloňuje a všichni o něm mluví s nesmírnou samozřejmostí. A tak to vypadá, že zeptat se, co to vlastně znamená, by se mohlo rovnat společenské sebevraždě. Ovšem na tomto workshopu se můžete bez obav nejen zeptat na vše, co s employer brandingem souvisí, ale zároveň si odnesete celou řadu praktických zkušeností. Také pochopíte, co rozhoduje o tom, zda budete mít o uchazeče nouzi či si u vás budou podávat dveře. A rovněž zjistíte, že pro budování employer brandingu musíme aktivně něco dělat, jinak si bude žít vlastním životem.
O inhouse workshopu s Tomášem Zámečníkem:
- Tipy jak si vybudovat atraktivní značku.
- Návrhy a doporučení jak propagovat značku zaměstnavatele dovnitř firmy i na externím trhu práce.
- Sdílení zkušeností s tím, jak vyhodnocovat employer branding.
- Dosažení cílů – usnadnění náboru nových zaměstnanců a vyšší úspěšnost při udržení těch, kteří ve firmě již pracují.
- Vysvětlení, proč employer branding vzniká i u firem, které se o něj vůbec nezajímají (a co to způsobuje).
- Diskuse nad hodnotami, které firma vytváří a kvůli kterým zaměstnanci právě v této firmě pracují.
Co se na inhouse workshopu dozvíte:
- Co je employer branding.
- Jak se k sobě mají personální marketing vs. employer branding.
- K čemu obvykle dojde, když budujeme kvalitní employer branding.
- Strategie budování employer brandingu.
- Výhody a nevýhody řízeného employer brandingu.
- Důležité prvky employer brandingu.
- Jaké jsou TOP4 externí a interní propagace značky zaměstnavatele.
- Co myslí Gary Vaynerchuk, úspěšný podnikatel a majitel firmy VaynerMedia, když tvrdí, že lidé nepracují pro něj, ale on pro ně.
- Proč by měla firma chtít angažované zaměstnance a co pro to musí udělat.
O Tomáši Zámečníkovi:
- Bývalý personální ředitel společností Metrostav a eBanka.
- Téměř 20 let zkušeností ve vrcholovém managementu v prostředí českých i mezinárodních společností.
- Dlouholetá praxe ve velkých finančních, výrobních i obchodních společnostech.
- Zkušenosti s přípravou firemní strategie a budováním týmů v ČR i zahraničí.
- Konzultant a psycholog v oblasti řízení lidských zdrojů – spolupráce s řadou českých i zahraničních společností.
- Člen správní rady Nadace 17. listopadu – finanční podpora nadaných vysokoškolských studentů ze sociálně slabších vrstev.
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 0
- Hodnocení Vlastní