Firemní kultura a jak ji řídit

0
39,900 Kč (bez DPH)

Firemní kultura a jak ji řídit

V European Leadership & Academic Institute již 10 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní inhouse workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních inhouse workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Nesoulad s firemní kulturou je jedním z nejčastějších důvodů, proč vrcholoví manažeři selhávají ve svých nových rolích. Je to také jeden z nejčastějších důvodů, proč se mnohým firmám nedaří získat nebo udržet manažerské talenty. Neřízený střet kultur je hlavním důvodem, proč mnoho akvizic a fúzí končí neúspěchem. Možná Vás překvapí, že pouze čtyři z pěti firem jsou spokojené se svou firemní kulturou a pouze 10 % jich svoji kulturu aktivně řídí. Pokud neřídíte kulturu, někdo jiný ji řídí za Vás. Vladimír Polomský, zkušený konzultant v oblasti vyhledávání talentů a zároveň vrcholový manažer, vám ukáže, proč je dnes kultura prioritou č. 1 pro úspěšné ředitele firem. Také jak nahlížet na kulturu jako na systém, co nejvíce ovlivňuje kulturu ve firmách a jak se pozná zdravá kultura. A rovněž jakými nástroji se dá firemní kultura měřit, kde a jak začít s její renovací, třeba ve vaší firmě, a jaké otázky by si měl klást každý lídr v organizaci, aby mohl kulturu cíleně měnit a řídit.


O inhouse workshopu s Vladimírem Polomským:

  • Předání osobního know-how podpořeného modelem podle Johna O. Burdetta – světoznámého kouče a experta na firemní kulturu.
  • Návrhy a doporučení pro lídry v organizaci pro řízenou renovaci firemní kultury.
  • Výměna vzájemných zkušeností na téma renovace firemní kultury.
  • Praktická cvičení pro vytvoření silného příběhu o firmě.
  • Tipy pro zapojení středního managementu do procesu renovace kultury.
  • Podpora ředitelů firem při vytvoření osobního plánu pro řízenou renovaci firemní kultury.

Co se na inhouse workshopu dozvíte:

  • Co je firemní kultura.
  • Proč na kultuře záleží – vytváření kultury zítřka coby imperativ dneška pro lídry.
  • Jaký je vztah mezi strategií a kulturou – strategie jako produkt kultury.
  • Že v jádru zdravé firemní kultury je silný příběh firmy a co ho tvoří.
  • Jak nahlížet na kulturu jako na systém – hodnoty, pilíře, nosné prvky, pojivo.
  • Kde začít konverzaci o kultuře – hodnoty firmy jako princip a názor CEO na leadership.
  • Jakými nástroji se dá firemní kultura měřit, a tím pádem i řídit.
  • Co nepřehlédnout, když chcete měnit kulturu – kulturní kotvy vs. kulturní křídla.
  • O roli inspirativního vůdcovství v renovaci firemní kultury.
  • Jak najít ve firmě správné spojence pro úspěšnou renovaci firemní kultury.
  • Jak víte, že jste na správné cestě – zpětná vazba a zapojení středního managementu.
  • Že mýty mají větší vliv, než si myslíme, a proto je důležité o nich vědět.
  • Že brand je i vyjádřením toho, jakou kulturu organizace potřebuje, aby byl úspěšný.
  • 7 otázek o firemní kultuře, které by si měl položit každý lídr.
  • O příkladu úspěšné renovace kultury – Microsoft.
  • O příkladu méně úspěšné renovace kultury – Grohe po akvizici skupinou Lixil.

O Vladimíru Polomském:

  • Bývalý lídr a generální ředitel úspěšných společností Heinz ČR a Grohe.
  • Přes 20 let zkušeností ve vrcholovém managementu mezinárodních společností, včetně dlouhodobého působení v zahraničí.
  • Jeho profesní doménou je oblast marketingu, prodeje a budování brandu.
  • Zkušenosti s vytvářením a rozvojem firemních kultur v českém i zahraničním prostředí.
  • V posledních 2 letech předává své zkušenosti jako konzultant, lektor, mentor a kouč.

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Hodnocení Vlastní

You have 10 weeks remaining for the course

Curriculum is empty
Vladimír Polomský
  • Bývalý lídr a generální ředitel úspěšných společností Heinz ČR a Grohe.
  • Přes 20 let zkušeností ve vrcholovém managementu mezinárodních společností, včetně dlouhodobého působení v zahraničí.
  • Jeho profesní doménou je oblast marketingu, prodeje a budování brandu.
  • Zkušenosti s vytvářením a rozvojem firemních kultur v českém i zahraničním prostředí.
  • V posledních 2 letech předává své zkušenosti jako konzultant, lektor, mentor a kouč.
Další školení pro firmy lektora Vladimír Polomský
39,900 Kč