Inspirativní leadership s bývalým globálním viceprezidentem Hewlett Packard

Jan Zadák
0
6,900 Kč (bez DPH)
Termíny
neznámé
Slevy
10% sleva při registraci 2 míst
15% sleva při registraci 3 míst

Inspirativní leadership s bývalým globálním viceprezidentem Hewlett Packard

V European Leadership & Academic Institute již 8 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5 hodinové workshopy s předními osobnosti českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Svět prochází transformací, jejíž rychlost je znásobena digitálními technologiemi. Tato bezprecedentní změna představuje jedinečné výzvy, ale i nové obchodní příležitosti. Pro mnoho společností nastal správný čas na změnu obchodní strategie a obchodního modelu – máte jasnou obchodní vizi, strategii a prodejní plán? Potřebujete transformovat Vaši tržní strategii a prodejní kanály, zlepšit prodejní výsledky a další klíčové indikátory výkonu? S Janem Zadákem, donedávna nejvýše postaveným českým manažerem a viceprezidentem společnosti Hewlett-Packard, zjistíte, jak se vstupem do éry dovednostní ekonomiky závisí vaše výsledky především na lidech, jejich schopnostech a na tom, jak je vedete. Naučte se budovat, motivovat, rozvíjet a vést vysoce výkonné prodejní týmy k lepším výsledkům. Součástí velmi praktického workshopu jsou i případové studie zaměřené na prodejní strategii, segmentaci trhu, segmentaci zákazníků, GTM model, model pokrytí trhu, obchodní plánování, prodejní procesy, cenové strategie, a další klíčové oblasti pro udržitelný rozvoj Vaší obchodní organizace a týmu.


O workshopu s Janem Zadákem:

  • Předání osobního know-how využití leadershipu.
  • Přehled aktuálních trendů v oblasti nových technologií a digitalizace.
  • Výměna vzájemných zkušeností a feedback podložený více než 20 lety zkušeností.
  • Konkrétní tipy na řešení překážek aplikovatelné napříč Vaší společností.

 

Co se na workshopu dozvíte:

  • Jak vnímat v globálním a historickém kontextu masivní technologickou a tržní transformaci.
  • Jak technologie a inovace narušují klasický průmysl a jak tyto změny vnímat jako obchodní příležitosti.
  • Jak budovat efektivní tržní a prodejní strategii a systematicky zlepšovat prodejní výkony.
  • Jak budovat, nastavit a rozvíjet efektivní systém řízení a vedení prodejních týmů.
  • Jaké jsou klíčové atributy úspěšného lídra.
  • Jak strategicky přistupovat k leadershipu.
  • Jak budovat vlastní styl leadershipu a svůj vlastní akční plán.

O Janovi Zadákovi:

  • Bývalý prezident Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední
  • východ a Afrika) a jeden z nejvýše postavených českých manažerů.
  • Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími
  • globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců.
  • Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej
  • a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu firmy.
  • Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení
  • lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů.
  • Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.

 

Maximální kapacita: 20 lidí

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Certifikát Ne
  • Hodnocení Vlastní
Reference

You have 4 hours 59 minutes remaining for the course

Curriculum is empty
Jan Zadák
Jan Zadák zastával pozici prezidenta Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a generálního ředitele společnosti Hewlett-Packard pro EMEA. Až donedávna patřil mezi celosvětově nejvýše postavené české manažery. Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců. Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu. Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů. Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.
6,900 Kč