Komunitní Leadership
Komunitní Leadership
Vytvořte živou komunitu kolem svého produktu nebo služby a využijte její potenciál k posílení značky a konkurenční výhody. Komunita je rozhodně víc než jen „lajky“ a fanoušci na sociálních sítích. Komunitu tvoří stávající i potenciální zákazníci, kteří rozhodují o tom, jestli se z Vás stane „love brand“ bez ohledu na to, jakému odvětví se věnujete. Starbucks tvoří komunita lidí, kteří milují skvělou a rychlou kávu. Nike – komunita milovníků běhání. Red Bull je komunita lidí, kteří přísahají na dobrodružství a energii. A ani jedna z těchto komunit nevznikla náhodou!
Vedoucí globálních týmů Google a zakladatel Google Developer Groups, největší komunity developerů na světě, Vás na tomto workshopu přesvědčí, že správně řízená komunita zvýší Vaši konkurenční výhodu, vizibilitu a velmi efektivním způsobem přispěje k růstu společnosti.
Tématické okruhy:
- Komunity a principy jejich fungování.
- Vytvoření komunity krok za krokem.
- Jak komunitu řídit a jakých chyb se vyvarovat.
- Jak podporovat aktivitu členů a zajistit, aby přispívali k rozvoji komunity a Vaší značky.
- Měření efektivity komunit a jejich přínosu pro Váš tým, společnost a značku.
- Konkrétní tipy pro využití potenciálu komunity jako účinného nástroje k dosažení
maximálních výsledků. - Řešení výzev a problémů, které mohou v komunitě nastat.
O lektorovi:
- Spoluzakladatel aktuálně největšího globálního programu komunitního vzdělávání pro vývojáře Google Developer Groups.
- Člen a vedoucí globálních týmů a také vedoucí globálního rozvoje Google.
- Vzděláním HR manager a sociolog.
- Působil jako technický ředitel v několika technologických firmách v USA a ČR.
- Konzultant managementu týmů desítek společností.
Maximální kapacita: 20 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 0
- Hodnocení Ano