PR Strategie kreativně se šéfkou komunikace Google

0
6,900 Kč (bez DPH)
6,900 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 26. 04. 2019 - 09:00 - 13:30 - již proběhl
  • 08. 11. 2019 - 09:00 - 13:30
Termíny se vybírají v košíku.
Slevy
10% sleva při registraci 2 a více míst
15% sleva při registraci 3 a více míst

PR Strategie kreativně se šéfkou komunikace Google

V European Leadership & Academic Institute již 8 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5 hodinové workshopy s předními osobnosti českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Dobrá reputace je to nejcennější, co může Vaše společnost mít. Kreativně vedené PR zvyšuje hodnotu značky, je levnější než klasická reklama, zvyšuje Vaši konkurenční výhodu, a hlavně může posloužit při komunikaci v krizových situacích. Způsob, jakým Vaši společnost zákazníci vnímají, je klíčový pro další růst a kvalitní nábor zaměstnanců. Alžběta Houzarová, přední expertka na PR strategie působící v Googlu, Vás provede aktuálními trendy v PR, výběrem vhodných platforem pro Vaše konkrétní potřeby a způsoby, a vysvětlí, jak předejít špatně vedené krizové komunikaci.


O workshopu s Alžbětou Houzarovou:

  • Předání osobního know-how v oblasti PR strategie a komunikace.
  • Přehled aktuálních trendů v oblasti kreativního PR a krizové komunikace.
  • Specificky koncipovaná doporučení pro jednotlivé situace, které mohou ve Vaší společnosti nastat.
  • Výměna vzájemných zkušeností s řešením krizových situací a komunikace s novináři.
  • Konkrétní tipy pro výběr platformy k prezentaci Vaší společnosti a zaujetí cílové skupiny.

 

Co se na workshopu dozvíte:

  • Jak nastavit plán komunikace a jaké projekty upřednostnit.
  • Jak zpracovat zprávu tak, aby byla atraktivní pro televizi, rozhlas nebo noviny.
  • Jak redaktorům dodat přesně to, co potřebují.
  • Jak získat z projektu několik fází komunikace.
  • Jaké jsou nejlepší komunikační projekty evropského Google.
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí.
  • Jak se dopředu připravit na krizovou komunikaci.

O Alžbětě Houzarové:

  • Šéfka komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy.
  • Disponuje více než 13letou zkušeností s PR v korporacích.
  • Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone.
  • S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey.
  • V minulosti působila jako freelance PR konzultantka pro několik startupů.

 

Maximální kapacita: 20 lidí

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Hodnocení Vlastní
Reference

You have 4 hours 59 minutes remaining for the course

Curriculum is empty
Alžběta Houzarová
Alžběta Houzarová je šéfkou komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy. Má více než 13 let zkušeností s PR v korporacích. Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone. S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey. V minulosti působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.
Další workshopy lektora Alžběta Houzarová
  • Další workshopy nebyly nalezeny!
6,900 Kč