PR Strategie kreativně

2
7,990 Kč 7,190 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
neznámé

PR Strategie kreativně

Dobré jméno je to nejcennější, co může Vaše společnost mít. Kreativně vedené PR zvyšuje hodnotu značky, je levnější než klasická reklama, posiluje Vaši konkurenční výhodu a hlavně může posloužit při komunikaci v krizových situacích. Způsob, jakým Vaši společnost vnímají nejen Vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, je klíčový pro další růst a také kvalitní nábor.

Přední expertka na PR strategie působící v Google Vás provede aktuálními trendy v tomto oboru, také poradí s výběrem vhodných platforem pro Vaše konkrétní potřeby a na konkrétních příkladech vysvětlí, jak v dnešní mimořádné době vést správně krizovou komunikaci.


Tématické okruhy:

  • Jak nastavit plán komunikace a jaké projekty upřednostnit.
  • Zpracování zprávy tak, aby byla atraktivní pro televizi, rozhlas nebo tisk.
  • Jak novinářům dodat přesně to, co potřebují.
  • Nejlepší komunikační projekty evropského Google.
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí.
  • Příprava na krizovou komunikaci.
  • Konkrétní tipy pro výběr platformy k prezentaci Vaší společnosti a zaujetí cílové skupiny.

O lektorce:

  • Šéfka komunikace produktů, služeb a korporátních témat Google v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy.
  • Více než 13 let PR zkušeností v korporacích.
  • Zakládala mj. kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone.

 

Maximální kapacita: 20 osob

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 2
  • Hodnocení Vlastní
Reference

You have 4 hours 59 minutes remaining for the course

Curriculum is empty
Alžběta Houzarová
Alžběta Houzarová je šéfkou komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy. Má více než 13 let zkušeností s PR v korporacích. Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone. S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey. V minulosti působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.
Další události lektora Alžběta Houzarová
  • Další události nebyly nalezeny!
7,990 Kč 7,190 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.