Daniel Musil

Daniel Musil

Revenue Operations specialista a spolumajitel digitální agentury AITOM Digital
Máte zájem o workshop s tímto lektorem/lektorkou?
Napište nám na info@elai.cz

Za více než 10 let navrhoval a vedl digitální projekty pro B2B značky jako Česká Zbrojovka, AGC, Atlas Copco, Notino, Mattoni 1873, Jagermeister a další. V roce 2015 vytvořil metodiku „Vstupní studie projektu“, která pomáhá firmám definovat digitální strategii s jasným byznysovým přínosem.

Na konferencích jako WebTOP100 nebo IEA přednáší o tom, jak propojit obchod, marketing a zákaznickou péči pod jednu střechu – RevOps.

Je také zakladatelem startupu Toys and Stories, vítěze soutěže Validation Contest na Pražském hradě a TOP10 firmy v soutěži Firma Roku.

Expertní témata
  • Revenue Operations - jak konečně propojit marketing, obchod a zákaznickou péči – datově, procesně a bez výmluv