Zuzko, hledáš novou kolegyni, popř. kolegu?
Zuzko, hledáš novou kolegyni?
Ano. Nebo kolegu.
Proč?
Po mém příchodu jsme si přerozdělili práci v týmu a zjistili jsme, že máme agendu, která přebývá. Koordinační a komunikační.
Takže ji nikdo nedělal?
Částečně ano. Báječná kolegyně Gábina, která bude také při předávání své části.
Koho hledáš?
Někoho, komu nebude vadit šrumec a trocha neuspořádanosti. Někoho, kdo má rád lidi a baví ho s nimi komunikovat. Někoho, kdo má zkušenosti s malou firmou. Chápe, že zastupitelnost je menší a zodpovědnost zásadní. Někoho, kdo nad věcmi rád přemýšlí a zdokonaluje.
Konkrétně?
Potkávám mladé s duší starších a obráceně. Čili klidně to může být šikovný student v závěru školy, rodič s malými dětmi i ten/ta, kdo vyhlíží důchod.
Na plný úvazek?
Ne. Na 16 hodin týdně, tedy 64 měsíčně. Každé dopoledne pondělí až čtvrtek čtyři hodiny v kanceláři. Na Národní třídě.
Co bude dělat?
- Organizovat otevřené workshopy pro veřejnost. Kontrolovat registrace účastníků, řešit jejich požadavky, domlouvat prostory a občerstvení.
- Spravovat oficiální emailovou schránku a distribuovat emaily na odpovědné osoby. Nebo je vyřizovat.
- Zdokonalovat proces registrací, navrhovat změny a předávat požadavky na nové funkcionality webu.
- Nasazovat naše newslettery na sociální sítě a postará se o distribuci odběratelům.
- Uživatelsky koukat na naše weby a dávat zpětnou vazbu co není dobře.
- A pokud bude chtít, pak také společně se mnou tvořit texty na web.
Předchozí zkušenosti?
Vítané. Bez pracovní minulosti alespoň v administrativě to nepůjde.
Kdo bude nadřízený?
Já. Primárně bude nový kolega/nová kolegyně v týmu Vzdělávání. Ale požadavky přicházejí i z týmu Týdne inovací ČR.
Nejbližší kolegové?
Office manager a Finanční manažerka.
Co má zájemce/zájemkyně udělat?
Poslat maximálně jednostránkový (A4) motivační dopis. A v něm detailně napsat proč by to chtěl/a dělat a co ho/jí k tomu vede. Ten pak společně s odkazem na LinkedIN profil (má-li) odeslat na jirankova@elai.cz.
Jak to vidí další členové týmu
Lei, jak bys popsala atmosféru, která u nás je?
V ELAI se stále něco děje, rodí se nové nápady a projekty. Jsme jako zaměstnanci velmi různorodí, skvěle se profesně doplňujeme a naše vztahy jsou nejen pracovní, ale také přátelské. Kancelář, kterou sdílíme se startupem Poetizer, zvítězila v soutěži Kancelář roku 2021. Dominantou je skleník obrostlý více než 170 rostlinami, který slouží k neformálnímu setkání či odpočinku. Z balkonu je krásný výhled na centrum Prahy. Kanceláře jsou dog friendly a mnohdy nás tady vítá pěkná smečka 🙂 Vždy se těším na pondělní poradu spojenou se snídaní a dobrou kávou, která neznamená jen práci, ale i prostor pro sdílení zážitků z víkendu, nápadů a zkušeností.
Viki, co myslíš, že je naší nejsilnější stránkou?
Nepochybuji o tom, že ELAI má skvělý produkt v podobě Týdne inovací, což je vlastně největší byznysová událost v ČR, která oslavuje české i světové inovace a to jak z řad velkých korporací, tak i začínajících firem. Zároveň ELAI aspiruje na jednu z nejprogresivnějších platforem v oblasti firemního vzdělávání, což se z mého pohledu velmi dobře propojuje s filozofií Týdne inovací.
Beri, co u nás nováček může očekávat? Na co by se měl/a připravit?
Spoustu energie, nápadů, dynamičnost a občas i trochu chaos. ELAI je mladá firma, dalo by se říct tak trochu se startupovým srdcem, takže se lze i lecčemu přiučit a otevřít si obzory. Důležité je umět věci ustát, nebát se výzev, umět zdravě a sebevědomě komunikovat a mít růstový mindset. Pokud tohle všechno splňujete, bude se Vám v ELAI dařit. Také se hodí velká míra asertivity, takt a emoční empatie. Budete jednat jak se zákazníky ze všech možných odvětví, tak s diverzifikovaným týmem a to na profesionální úrovni. Kreativitě se meze nekladou a tým se snaží stále ve všem zdokonalovat a zlepšovat. Mít otevřenou mysl a umět naslouchat je klíčové.
Gábi, co by člověk měl umět, aby na Tvé pozici byl spokojený? Jaký by měl být?
Nová kolegyně/kolega by se hlavně neměl bát komunikace s lidmi (písemné, telefonické i fyzické) a mít k ní pozitivní vztah. U nás se jí totiž nevyhne, ať už v rámci interních meetingů, tak vyřizování externích požadavků. Měl by být také maximálně samostatný, organizovaný, mít schopnost rychle se zorientovat a umět si určovat priority. Často se mu totiž stane, že bude řešit více různorodých úkolů najednou.
I drobná zkušenost se službou Mailchimp/Ecomail, systémem WordPress a grafickým editorem Canva je vítána. Základní uživatelská znalost MS Office (zejména Excel) je samozřejmostí. Cit pro psané slovo a zkušenost s copywritingem je určitě výhodou. Nový kolega by se měl také chtít neustále učit, a to i za pochodu, mít zápal pro věc. Návrhy změn a zlepšení jsou u nás na denním pořádku.
A osobnostně? Empatie, vstřícnost, pracovitost a ochota mnohdy přebijí i léta zkušeností. Neztratí se u nás ani zdravá asertivita:).
Klári, kdy se s pozici Administrative and Communication Coordinator potkáváš? Při jaké příležitosti?
Řešíme společně, aby registrace účastníků našich workshopů fungovaly tak, jak mají – od první přihlášky na webu až po účast na workshopu. Díváme se také spolu do dat a zkoumáme, jak se workshopy plní – a po akci analyzujeme, jak po této stránce vše proběhlo a co můžeme do budoucna zefektivnit.