Business Storytelling
Business Storytelling
Prodejte svůj produkt nebo službu pomocí poutavého příběhu, který v dnešní záplavě informací zaujme a u zákazníků vzbudí pozitivní pocity. Zvlášť v současné situaci, kdy se na internet přesouvá prakticky jakýkoli byznys, u kterého je to jen trochu možné, je originální příběh Vaší společnosti předpokladem pro kvalitní obsahový marketing. Také prokazatelně zvyšuje prodeje, napomáhá etablovat Vaši značku v mysli zákazníků, a porazit tak konkurenci.
Na workshopu se šéfredaktorem českého vydání časopisu Forbes se naučíte kreativně koncipovat svůj osobní nebo firemní příběh, správně ho komunikovat a účinně prodat tak, aby na něj nikdo nezapomněl.
Tématické okruhy:
- Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
- Jakou formu storytellingu zvolit v závislosti na typu zákazníka.
- Aplikace nejnovějších trendů v oblasti storytellingu na konkrétní situace.
- Strategické využití možností storytellingu k navázání vztahu se zákazníkem.
- Jak poutavě prezentovat Váš firemní příběh slovem i písmem.
- Flexibilní adaptace příběhu podle typu zákazníka.
- Systematické použití síly storytellingu při akvizici nových zákazníků.
- Koncipování příběhu pro jednotlivé nabízené produkty a služby.
- Jak se zaměřit na klíčová sdělení, která vyniknou a zaujmou.
- Komunikace síly a důležitosti storytellingu v rámci týmu.
O lektorovi:
- Šéfredaktor české verze prestižního časopisu Forbes.
- Více než 20 let se pohybuje ve světě významných médií
- Bývalý šéfredaktor Hospodářských novin a také zástupce šéfredaktora MF Dnes.
- Pravidelně moderuje pořady Den podle a Ekofórum na stanici Český rozhlas Plus.
Maximální kapacita: 20 osob
Pozn. V případě vládních opatření znemožňujících prezenční formu workshopu, proběhne tento workshop ve stejném termínu a rozsahu online formou.
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 5
- Hodnocení Ano