Business Storytelling

9
8,690 Kč (bez DPH)
8,690 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 21. 01. 2020 - 09:00 - 13:30 - již proběhl
  • 13. 07. 2020 - 09:00 - 14:00 - již proběhl
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
ELAI, Národní 39, Praha 1

Business Storytelling

Prodejte svůj produkt nebo službu pomocí poutavého příběhu, který v dnešní záplavě informací zaujme a u zákazníků vzbudí pozitivní pocity. Máte dojem, že se Vás vyprávění příběhů netýká? Originální příběh Vaší společnosti je předpokladem pro kvalitní obsahový marketing, prokazatelně zvyšuje prodeje, napomáhá etablovat Vaši značku v mysli zákazníků a porazit tak konkurenci.

Na workshopu s Petrem Šimůnkem, zkušeným novinářem a šéfredaktorem českého vydání časopisu Forbes, objevíte, jak kreativně koncipovat Váš osobní nebo firemní příběh, správně ho komunikovat a účinně prodat tak, aby na něj nikdo nezapomněl. Začněte psát svůj příběh v rámci interaktivního
workshopu a získejte cennou zpětnou vazbu.

Tento workshop je koncipován jako vysoce interaktivní. Účastníci dostanou v předstihu menší úkol, jehož výstup následně na workshopu prezentují.


O worshopu s Petrem Šimůnkem: 

  • Předání osobního know-how k využití obchodního potenciálu storytellingu.
  • Přehled aktuálních byznysově zaměřených trendů v oblasti storytellingu.
  • Specificky koncipovaná doporučení pro Vaši společnost.
  • Výměna vzájemných zkušeností a feedback podložený prokazatelnou praxí.
  • Praktické tipy pro zapojení storytellingu při obchodních jednáních.

Co se na workshopu dozvíte:

  • Jak propojit business storytelling a prodej v praxi.
  • Jakou formu storytellingu zvolit v závislosti na typu zákazníka.
  • Jak aplikovat nejnovější trendy v oblasti storytellingu na konkrétní situace.
  • Jak strategicky využít možností storytellingu k navázání vztahu se zákazníkem.
  • Jak poutavě prezentovat Váš firemní příběh slovem i písmem.
  • Jak flexibilně adaptovat příběh podle typu zákazníka.
  • Jak systematicky použít sílu storytellingu při akvizici nových zákazníků.
  • Jak koncipovat příběh pro jednotlivé nabízené produkty a služby.
  • Jak se zaměřit na klíčová sdělení, která vyniknou a zaujmou.
  • Jak komunikovat sílu a důležitost storytellingu v rámci týmu.

Lektor Petr Šimůnek:

  • Šéfredaktor české verze prestižního časopisu FORBES.
  • Bývalý šéfredaktor Hospodářských novin a bývalý zástupce šéfredaktora MF DNES.
  • Pravidelný moderátor pořadů Den podle a Ekofórum na stanici Český rozhlas Plus.
  • Více než 20 let se pohybuje ve světě médií.
  • Disponuje několikaletými zkušenostmi z rádia a televize.
  • Bývalý moderátor debaty Nedělní partie na Primě.

 

Maximální kapacita: 15 lidí

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 9
  • Hodnocení Ano
Reference

You have 3 hours 59 minutes remaining for the course

Curriculum is empty
Petr Šimůnek
Petr Šimůnek je šéfredaktorem české verze prestižního časopisu FORBES, bývalým šéfredaktor Hospodářských novin a bývalý zástupce šéfredaktora MF DNES. Pravidelně moderuje pořady Den podle a Ekofórum na stanici Český rozhlas Plus. Více než 20 let se pohybuje ve světě médií. Disponuje několikaletými zkušenostmi z rádia a televize. Je také bývalým moderátorem debaty Nedělní partie na TV Prima.
Další workshopy lektora Petr Šimůnek
4,900 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.