Využití AI při správě sociálních sítí

Využití AI při správě sociálních sítí
Tento kurz je určen pro marketéry, sociální média manažery a podnikatele, kteří chtějí využít umělou inteligenci (AI) pro efektivní správu sociálních sítí svých firem. Účastníci se naučí, jak AI může pomoci s automatizací úkolů při správě sociálních sítí, jako je tvorba publikačního plánu, vymyšlení příspěvků, cílení reklam, A/B testování nebo analýzu obsahu.
O lektorovi:
Posledních deset pracoval pro světově největší mediální agenturu GroupM, kde měl na starosti kampaně pro klienty jako ŠKODA Auto, L´oréal, RedBull, T-Mobile nebo Česká spořitelna. V létě 2023 založil vlastní komunikační agenturu Lost Bunny Communication. Má za sebou pracovní zkušenosti z Dubaje a Madridu, je autorem knih “Vítejte ve světě metaverse” (2022) a “Jak na marketingovou komunikaci” (2023), přednáší na vysokých školách v Praze a za sedm let prošlo jeho školeními přes 1 000 účastníků.
Tematické okruhy:
-
Přehled umělé inteligence a strojového učení specificky pro sociální média
-
Využití AI pro cílení a personalizaci obsahu
-
Generování a automatizace obsahu pomocí AI
-
Využití AI pro sledování a vyhodnocování angažovanosti, dosahu a konverzí
-
Diskuse o soukromí, transparentnosti a biasu (zkreslení) v AI
Maximální kapacita: 15 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 2
- Hodnocení Vlastní