Influencer Marketing

Influencer Marketing
Více než 80 procent českých uživatelů internetu denně tráví čas na sociálních sítích. Ze studie společnosti Ogilvy & Mather zároveň vyplývá, že téměř 45 procent firem využívá ve svých marketingových kampaních právě influencery. Zejména pro jejich autenticitu a konkrétní cílovou skupinu, kterou svými příspěvky ovlivňují. Jednoznačně nejpopulárnějšími platformami zůstávají Facebook, Instagram a YouTube.
S Karlem Kovářem, alias KOVYM, proniknete do světa influencerů, sociálních sítí a online marketingu. Zároveň dostanete unikátní možnost zeptat se na vše, co Vás na spolupráci s influencery a problematice oslovení Generace Z zajímá.
Tématické okruhy:
- Trendy světa sociálních sítí a celého online prostoru.
- Význam a potenciální přínos influencer marketingu pro Váš produkt nebo společnost.
- Jak influenceři využívají svůj dosah a vliv.
- Správný výběr platformy a konkrétního influencera.
- Nastavení krátko či dlouhodobé spolupráce.
- Potenciál Generace Z a rodící se generace Alfa.
O lektorovi:
- Jeden z nejvýraznějších představitelů české YouTube scény, který má na svém kanále více než 750 tisíc odběratelů a jehož už dávno nesledují jen děti.
- V roce 2017 ho magazín Forbes zařadil do prestižního žebříčku 30 pod 30.
- Jeden ze tří youtuberů, kteří měli možnost vyzpovídat předsedu Evropské komise Jeana-Clauda Junckera.
- Držitel mnoha prestižních ocenění jako Czech Blog Awards a Czech Social Award v kategorii Social Impact & Change a Fair Play.
- Moderátor diskuzního pořadu V centru internetové Televize Seznam.
- Autor autobiografického bestselleru OVŠEM a pravidelný host debat na aktuální celospolečenská témata.
Maximální kapacita: 20 osob
Pozn. V případě vládních opatření znemožňujících prezenční formu workshopu, proběhne tento workshop ve stejném termínu a rozsahu online formou.
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 2
- Hodnocení Vlastní