Inovativní myšlení

1
4,900 Kč (bez DPH)
4,900 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 13. 02. 2020 - 09:00 - 14:00 - již proběhl
  • 10. 11. 2020 - 09:00 - 13:00
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
10% sleva při registraci 3 a více míst
Místo konání
ZOOM, workshop je online

Inovativní myšlení

Schopnost inovovat je klíčovým kritériem úspěchu pro každou firmu či instituci. Inovace, to je především nový, kreativní způsob uvažování, hledání nových přístupů a řešení. Inovace vyžadují inovativní myšlení. A právě na tohle téma se zaměřuje náš workshop vedený šéfkou marketingu firmy LEGO pro 100 zemí světa, která se řadí mezi inovativní světové lídry a vyniká svým originálním uvažováním.

Jak se můžeme naučit myslet inovativně? Jakým myšlenkovým procesem je třeba projít? Jak lze na pracovišti efektivně podpořit zrod inovací? Dozvíte se to od Adriany Jahňákové, která inovacemi žije každý den. Je totiž zodpovědná za portfolio produktů, které se každý rok z 60 procent promění.


Tématické okruhy:

  • Co jsou to inovace a jak se „rodí“.
  • Jak se vyznat ve světových inovačních trendech a jak mezi nimi vyniknout.
  • Jak svou mysl denně nastavovat tak, aby dokázala neustále produkovat inovace.  
  • Propojení inovací s růstem firmy.
  • Jak se naučit myslet inovativně.
  • Jak u sebe i v týmu efektivně podpořit zrod inovací.
  • Jak vyniknout  v rámci globálních inovačních trendů. 
  • Jak neustále inovovat portfolio produktů a služeb.
  • Jak propojit inovace s finančním úspěchem.
  • Návrh konkrétního inovativního řešení pro Vaše potřeby.

O Adrianě Jahňákové:

  • Působí na pozici General Manager CZ/SK/Tesco at the LEGO Group.
  • V LEGO také působí na pozici Senior Marketing Director REEMEA a vede marketingové týmy ve 100 zemích světa.
  • Je zodpovědná za portfolio produktů, které se každý rok z 60 procent promění.
  • Vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s byznysovými řešeními také v P&G, Coca-Cole, Plzeňském Prazdroji a LEGO Group. 
  • Pracovala na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje, žila a pracovala v 6 zemích světa.

Maximální kapacita: 12 osob


Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 1
  • Hodnocení Ano
Reference

You have 4 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Adriana Jahňáková
Adriana Jahňáková je šéfka marketingu LEGO, na pozici Senior Marketing Director REEMEA vede marketingové týmy ve 100 zemích světa. Vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s byznysovými řešeními také v P&G, Coca-Cole, Plzeňském Prazdroji a LEGO Group. Pracovala na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje, žila a pracovala v 6 zemích světa. Inovacemi žije každý den, je totiž zodpovědná za portfolio produktů, které se každý rok z 60 procent zcela promění.
Další workshopy lektora Adriana Jahňáková
  • Další workshopy nebyly nalezeny!
4,900 Kč