Nové trendy v zákaznické péči

Vít Horký
0
7,990 Kč 7,190 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
neznámé

Nové trendy v zákaznické péči

Staňte se experty na moderní zákaznickou péči! Současná koronavirová krize s sebou bohužel přináší i ekonomické oslabení a pokles poptávky. Proto bude pro každou firmu extrémně důležité zajistit svým zákazníkům špičkovou péči. Naučte se využívat ty nejmodernější nástroje a strategie v přístupu ke klientům. Jak využít sociální sítě a messengery pro zlepšení zákaznické zkušenosti? Jak prodávat více pomocí videochatu? K čemu je vhodné využít chatboty a co očekávat od umělé inteligence v kontaktních centrech?
Na tyto a další otázky odpoví zakladatel společnosti Brand Embassy a odborník na inovace v zákaznické péči.


Tématické okruhy:

  • Jak postavit vlastního chatbota.
  • Práce s hlasovými asistenty.
  • Vytvoření optimální strategii digitální péče vzhledem k nákladům a přínosům.
  • Nejdůležitější vlastnosti lidských agentů zákaznické péče z hlediska dosažení vyšší efektivity.
  • Kdy je lepší automatizovat.
  • Nové trendy ve využití umělé inteligence, virtuální reality a automatizace v zákaznické péči.

O lektorovi:

  • Zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy se zákazníky ve více než 30 zemích světa, kterou nedávno prodal izraelsko-americké společnosti NICE.
  • Konzultoval strategii zákaznické péče a digitální transformace ve více než stovce firem, které náleží do Global 2000, tedy žebříčku dvou tisíc největších a nejmocnějších společností světa.
  • V roce 2018 publikoval knihu „Zákaznická péče v Transhumanní době” o budoucnosti zákaznické péče.

 


Maximální kapacita: 20 osob


 

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Hodnocení Vlastní

You have 9 weeks 6 days remaining for the course

Curriculum is empty
Vít Horký
  • Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy se zákazníky ve více než 30 zemích světa, kterou nedávno prodal izraelsko-americké společnosti NICE.
  • Konzultoval strategii zákaznické péče a digitální transformace ve více než stovce firem, které náleží do Global 2000, tedy žebříčku dvou tisíc největších a nejmocnějších společností světa.
  • V 17 letech založil reklamní agenturu, která se poté, co ji úspěšně prodal, stala součástí globální mediální skupiny Publicis.
  • V roce 2018 publikoval knihu „Zákaznická péče v Transhumanní době” o budoucnosti zákaznické péče.
  • Pracoval a žil v Londýně, Kalifornii, aby zjistil, jak spokojeně se dá žít s manželkou a třemi syny v Česku.
Další události lektora Vít Horký
  • Další události nebyly nalezeny!
7,990 Kč 7,190 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.