Nové trendy v zákaznické péči

Vít Horký
0
6,900 Kč (bez DPH)
6,900 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 17. 03. 2020 - 09:00 - 13:30
  • 09. 06. 2020 - 09:00 - 13:30
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
ELAI,

Nové trendy v zákaznické péči

V European Leadership & Academic Institute již 9 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5hodinové workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Staňte se experty na moderní zákaznickou péči! Naučte se využívat ty nejmodernější nástroje a strategie v přístupu ke klientům. Jak využít sociální sítě a messengery pro zlepšení zákaznické zkušenosti? Jak prodávat více pomocí videochatu? K čemu je vhodné využít chatboty a co očekávat od umělé inteligence v kontaktních centrech? Na tyto a další otázky odpoví Vít Horký, zakladatel společnosti Brand Embassy a odborník na inovace v zákaznické péči.


O workshopu s Vítem Horkým:

  • Postavíte vlastního chatbota.
  • Naučíte se pracovat s hlasovými asistenty.
  • Navrhnete optimální strategii digitální péče vzhledem k nákladům a přínosům.
  • Zjistíte, na jaké vlastnosti lidských agentů zákaznické péče se zaměřit pro vyšší efektivitu, a také kdy je lepší automatizovat.
  • Poznáte nové trendy ve využití umělé inteligence, virtuální reality a automatizace v zákaznické péči.

O Vítu Horkém:

  • Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy se zákazníky ve více než 30 zemích světa, kterou nedávno prodal izraelsko-americké společnosti NICE.
  • Konzultoval strategii zákaznické péče a digitální transformace ve více než stovce firem, které náleží do Global 2000, tedy žebříčku dvou tisíc největších a nejmocnějších společností světa.
  • V 17 letech založil reklamní agenturu, která se poté, co ji úspěšně prodal, stala součástí globální mediální skupiny Publicis.
  • V roce 2018 publikoval knihu „Zákaznická péče v Transhumanní době” o budoucnosti zákaznické péče.
  • Pracoval a žil v Londýně, Kalifornii, aby zjistil, jak spokojeně se dá žít s manželkou a třemi syny v Česku.

Maximální kapacita: 20 lidí


 

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Hodnocení Vlastní

You have 10 weeks remaining for the course

Curriculum is empty
Vít Horký
  • Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy se zákazníky ve více než 30 zemích světa, kterou nedávno prodal izraelsko-americké společnosti NICE.
  • Konzultoval strategii zákaznické péče a digitální transformace ve více než stovce firem, které náleží do Global 2000, tedy žebříčku dvou tisíc největších a nejmocnějších společností světa.
  • V 17 letech založil reklamní agenturu, která se poté, co ji úspěšně prodal, stala součástí globální mediální skupiny Publicis.
  • V roce 2018 publikoval knihu „Zákaznická péče v Transhumanní době” o budoucnosti zákaznické péče.
  • Pracoval a žil v Londýně, Kalifornii, aby zjistil, jak spokojeně se dá žít s manželkou a třemi syny v Česku.
Další workshopy lektora Vít Horký
  • Další workshopy nebyly nalezeny!
6,900 Kč