Nové trendy v zákaznické péči
Tento workshop si nyní není možné objednat.

Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
neznámé
Nové trendy v zákaznické péči
Staňte se experty na moderní zákaznickou péči! Současná koronavirová krize s sebou bohužel přináší i ekonomické oslabení a pokles poptávky. Proto bude pro každou firmu extrémně důležité zajistit svým zákazníkům špičkovou péči. Naučte se využívat ty nejmodernější nástroje a strategie v přístupu ke klientům. Jak využít sociální sítě a messengery pro zlepšení zákaznické zkušenosti? Jak prodávat více pomocí videochatu? K čemu je vhodné využít chatboty a co očekávat od umělé inteligence v kontaktních centrech?
Na tyto a další otázky odpoví zakladatel společnosti Brand Embassy a odborník na inovace v zákaznické péči.
Tématické okruhy:
- Jak postavit vlastního chatbota.
- Práce s hlasovými asistenty.
- Vytvoření optimální strategii digitální péče vzhledem k nákladům a přínosům.
- Nejdůležitější vlastnosti lidských agentů zákaznické péče z hlediska dosažení vyšší efektivity.
- Kdy je lepší automatizovat.
- Nové trendy ve využití umělé inteligence, virtuální reality a automatizace v zákaznické péči.
O lektorovi:
- Zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy se zákazníky ve více než 30 zemích světa, kterou nedávno prodal izraelsko-americké společnosti NICE.
- Konzultoval strategii zákaznické péče a digitální transformace ve více než stovce firem, které náleží do Global 2000, tedy žebříčku dvou tisíc největších a nejmocnějších společností světa.
- V roce 2018 publikoval knihu „Zákaznická péče v Transhumanní době” o budoucnosti zákaznické péče.
Maximální kapacita: 20 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 0
- Hodnocení Vlastní
Curriculum is empty
Další události
Dýchej správně – dechový wellbeing na zvý...
Jste unaveni pocitem stresu a přetížení v práci? Máte problémy se soustředěním a výkonem, když čelíte těsným termínům a...
Jste unaveni pocitem stresu a přetížení v práci? Máte problémy se soustředěním a výkonem, když čelíte těsným termínům a...
Kde a jak smysluplně zapojit AI ve vašem byznyse
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
Využití AI při správě sociálních sítí
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
AI jako motor vašeho podnikání
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
Praktické využití Chat GPT, automatizace a AI v...
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....
“Ať jsi v jakékoliv roli ve svém životě, vždycky musíš umět prodávat. Sebe, svoje nápady nebo produkty a projekty....