Strategie a řízení obchodu

Jan Zadák
0
7,990 Kč 7,190 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
neznámé

Strategie a řízení obchodu

Rychlost proměny světa, znásobená nástupem digitálních technologií a také současnou pandemií, přináší nejen rizika, ale i nové obchodní příležitosti. Pro většinu společností nastal čas na změnu obchodní strategie a obchodního modelu. Máte krizový plán? Máte jasnou obchodní vizi, strategii a prodejní cíle? Potřebujete transformovat tržní strategii a prodejní kanály, zlepšit prodejní výsledky a další klíčové indikátory výkonu?

S donedávna nejvýše postaveným českým manažerem a výkonným viceprezidentem společnosti Hewlett-Packard Global Sales & Enterprise Marketing se přesvědčíte, že se vstupem do éry dovednostní ekonomiky jsou Vaše výsledky víc než kdykoli předtím závislé na schopnostech Vašich lidí a na tom, jak je vedete. Naučte se motivovat, rozvíjet a vést prodejní týmy k lepším výkonům, a to nejen v době krize.


Tématické okruhy:

  • Jak v globálním kontextu promýšlet masivní technologickou a tržní transformaci.
  • Jak technologie a inovace narušují klasický průmysl a jak tyto změny vnímat jako obchodní příležitosti.
  • Jak budovat efektivní tržní a prodejní strategii a systematicky zlepšovat prodejní výkony.
  • Jak vytvářet, nastavit a rozvíjet efektivní systém řízení a vedení prodejních týmů.
  • Klíčové atributy úspěšného lídra.
  • Budování vlastního stylu leadershipu a také akčního plánu.
  • Specificky koncipovaná doporučení pro vedení Vašich obchodních týmů.
  • Konkrétní tipy na řešení překážek aplikovatelné napříč Vaší společností.

O lektorovi:

  • Bývalý prezident Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a jeden z nejvýše postavených českých manažerů.
  • Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců.
  • Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu firmy.
  • Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.

 

Maximální kapacita: 20 osob

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 0
  • Hodnocení Ano
Reference

You have 5 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Jan Zadák
Jan Zadák zastával pozici prezidenta Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a generálního ředitele společnosti Hewlett-Packard pro EMEA. Až donedávna patřil mezi celosvětově nejvýše postavené české manažery. Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců. Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu. Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů. Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.
7,900 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.