Strategie a řízení obchodu s bývalým globálním viceprezidentem Hewlett Packard

Jan Zadák
0
6,900 Kč (bez DPH)
6,900 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 18. 06. 2019 - 09:00 - 13:30 - již proběhl
  • 15. 10. 2019 - 09:00 - 13:30 - již proběhl
  • 25. 02. 2020 - 09:00 - 13:30
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
ELAI, Jungmannovo nám. 3, Praha 1

Strategie a řízení obchodu s bývalým globálním viceprezidentem Hewlett Packard

V European Leadership & Academic Institute již 9 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5hodinové workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Ještě nedávno nepředstavitelná rychlost proměny současného světa, znásobená nástupem digitálních technologií, přináší mimo jiné i nové obchodní příležitosti. Pro většinu společností nastal správný čas na změnu obchodní strategie a obchodního modelu. Máte jasnou obchodní vizi, strategii a prodejní plán? Potřebujete transformovat tržní strategii a prodejní kanály, zlepšit prodejní výsledky a další klíčové indikátory výkonu? S Janem Zadákem, donedávna nejvýše postaveným českým manažerem a viceprezidentem společnosti Hewlett-Packard, se přesvědčíte, že se vstupem do éry dovednostní ekonomiky jsou Vaše výsledky víc než kdykoli předtím závislé na schopnostech Vašich lidí a na tom, jak je vedete. Naučte se budovat, motivovat, rozvíjet a vést vysoce výkonné prodejní týmy k lepším výkonům.


O workshopu s Janem Zadákem:

  • Předání osobního know-how vedení prodejních týmů k lepším výsledkům.
  • Přehled aktuálních trendů v oblasti obchodu k optimalizaci prodejů.
  • Specificky koncipovaná doporučení pro vedení Vašich obchodních týmů.
  • Výměna vzájemných zkušeností a feedback podložený více než 20 lety zkušeností.
  • Konkrétní tipy na řešení překážek aplikovatelné napříč Vaší společností.

 

Co se na workshopu dozvíte:

  • Jak vnímat v globálním a historickém kontextu masivní technologickou a tržní transformaci.
  • Jak technologie a inovace narušují klasický průmysl a jak tyto změny vnímat jako obchodní příležitosti.
  • Jak budovat efektivní tržní a prodejní strategii a systematicky zlepšovat prodejní výkony.
  • Jak vytvářet, nastavit a rozvíjet efektivní systém řízení a vedení prodejních týmů.
  • Jaké jsou klíčové atributy úspěšného lídra.
  • Jak budovat vlastní styl leadershipu a svůj vlastní akční plán.

O Janu Zadákovi

  • Bývalý prezident Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a jeden z nejvýše postavených českých manažerů.
  • Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců.
  • Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu firmy.
  • Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů.
  • Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.

 

Maximální kapacita: 20 lidí

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 0
  • Hodnocení Ano
Reference

You have 5 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Jan Zadák
Jan Zadák zastával pozici prezidenta Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a generálního ředitele společnosti Hewlett-Packard pro EMEA. Až donedávna patřil mezi celosvětově nejvýše postavené české manažery. Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců. Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu. Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů. Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.
7,900 Kč