Strategie a řízení obchodu
Strategie a řízení obchodu
Rychlost proměny světa, znásobená nástupem digitálních technologií a také současnou pandemií, přináší nejen rizika, ale i nové obchodní příležitosti. Pro většinu společností nastal čas na změnu obchodní strategie a obchodního modelu. Máte krizový plán? Máte jasnou obchodní vizi, strategii a prodejní cíle? Potřebujete transformovat tržní strategii a prodejní kanály, zlepšit prodejní výsledky a další klíčové indikátory výkonu?
S donedávna nejvýše postaveným českým manažerem a výkonným viceprezidentem společnosti Hewlett-Packard Global Sales & Enterprise Marketing se přesvědčíte, že se vstupem do éry dovednostní ekonomiky jsou Vaše výsledky víc než kdykoli předtím závislé na schopnostech Vašich lidí a na tom, jak je vedete. Naučte se motivovat, rozvíjet a vést prodejní týmy k lepším výkonům, a to nejen v době krize.
Tématické okruhy:
- Jak v globálním kontextu promýšlet masivní technologickou a tržní transformaci.
- Jak technologie a inovace narušují klasický průmysl a jak tyto změny vnímat jako obchodní příležitosti.
- Jak budovat efektivní tržní a prodejní strategii a systematicky zlepšovat prodejní výkony.
- Jak vytvářet, nastavit a rozvíjet efektivní systém řízení a vedení prodejních týmů.
- Klíčové atributy úspěšného lídra.
- Budování vlastního stylu leadershipu a také akčního plánu.
- Specificky koncipovaná doporučení pro vedení Vašich obchodních týmů.
- Konkrétní tipy na řešení překážek aplikovatelné napříč Vaší společností.
O lektorovi:
- Bývalý prezident Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a jeden z nejvýše postavených českých manažerů.
- Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců.
- Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu firmy.
- Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.
Maximální kapacita: 20 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 0
- Hodnocení Ano