Marketingové trendy pro budoucnost

0
4,200 Kč (bez DPH)
4,200 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 16. 09. 2020 - 09:00 - 12:00 - již proběhl
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
ZOOM, Online workshop

Marketingové trendy pro budoucnost

Už tento rok tvoří podle serveru Business Insider Generace Z 40 % zákaznické báze. A neustále se bude toto číslo zvyšovat. Během workshopu se koukneme na společenské trendy v kontextu marketingových kampaní a ukážeme si na praktických příkladech, jak změnit komunikaci značky, tak aby rezonovala s publikem Gen Y a Z. 

Mezi trendy, na které se podíváme patří influenceři, udržitelnost, mobilita, ale i diverzita. Ukážeme si, jak se k nim postavili nejen globální, ale i lokální firmy a rozebereme, jak je aplikovat pro vás. Během workshopu se dotkneme také strategie značek v reakci na COVID-19 a ukážeme si, které společenské a komunikační trendy s námi zůstanou i po pandemii. Vysvětlíme si, co to znamená pro B2C i B2B segment. Doporučíme jaké sledovat zdroje tak, aby Vám do budoucna žádný trend neunikl, a současně vás naučíme techniky pro efektivní práci v týmu.  

Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a Lead Mentorka Google for Startups Pavlína Louženská.


Tématické okruhy:

  • Které trendy jsou tento rok zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
  • Jak COVID-19 změnil strategii značek pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co bylo naopak šlápnutí vedle.
  • Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
  • Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe. 

O Pavlíně Louženské:

  • Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky. 
  • Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších. 
  • V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
  • Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
  • Členka správní rady Transparency International.
  • Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.

Maximální kapacita: 20 osob


Pozn. V případě vládních opatření znemožňujících prezenční formu workshopu, proběhne tento workshop ve stejném termínu a rozsahu online formou.

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 0
  • Hodnocení Vlastní
Reference

You have 5 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Pavlína Louženská
Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérk. Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších. V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH. Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších. Členka správní rady Transparency International. Je alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders nebo Czech-German Young Professionals
7,990 Kč 7,190 Kč