Marketingové trendy pro budoucnost
Marketingové trendy pro budoucnost
Už v loňském roce tvořila podle serveru Business Insider Generace Z 40 % zákaznické báze. A toto číslo se bude neustále zvyšovat. Během workshopu se podíváme na společenské trendy v kontextu marketingových kampaní a ukážeme si na praktických příkladech, jak změnit komunikaci značky, tak aby rezonovala s publikem Gen Y a Z.
Mezi trendy, na které se zaměříme patří influenceři, udržitelnost, mobilita, ale i diverzita. Ukážeme si, jak se k nim postavili nejen globální, ale i lokální firmy a rozebereme, jak je aplikovat pro vás. Během workshopu se dotkneme také strategie značek v reakci na COVID-19 a ukážeme si, které společenské a komunikační trendy s námi zůstanou i po pandemii. Vysvětlíme si, co to znamená pro B2C i B2B segment. Doporučíme jaké sledovat zdroje tak, aby Vám do budoucna žádný trend neunikl, a současně vás naučíme techniky pro efektivní práci v týmu.
Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a Lead Mentorka Google for Startups Pavlína Louženská.
Tématické okruhy:
- Které trendy jsou tento rok zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
- Jak COVID-19 změnil strategii značek pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co bylo naopak šlápnutí vedle.
- Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
- Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe.
O Pavlíně Louženské:
- Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky.
- Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších.
- V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
- Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
- Členka správní rady Transparency International.
- Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.
Maximální kapacita: 20 osob
Pozn. V případě vládních opatření znemožňujících prezenční formu workshopu, proběhne tento workshop ve stejném termínu a rozsahu online formou.
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 0
- Hodnocení Vlastní