Marketingové trendy pro budoucnost

0
4,200 Kč (bez DPH)
4,200 Kč (bez DPH)
Termíny
    Termíny se vybírají v košíku.
    Sleva
    10% sleva při registraci 2 a více míst
    Místo konání
    Google Meet, online workshop

    Marketingové trendy pro budoucnost

    Už v loňském roce tvořila podle serveru Business Insider Generace Z 40 % zákaznické báze. A toto číslo se bude neustále zvyšovat. Během workshopu se podíváme na společenské trendy v kontextu marketingových kampaní a ukážeme si na praktických příkladech, jak změnit komunikaci značky, tak aby rezonovala s publikem Gen Y a Z. 

    Mezi trendy, na které se zaměříme patří influenceři, udržitelnost, mobilita, ale i diverzita. Ukážeme si, jak se k nim postavili nejen globální, ale i lokální firmy a rozebereme, jak je aplikovat pro vás. Během workshopu se dotkneme také strategie značek v reakci na COVID-19 a ukážeme si, které společenské a komunikační trendy s námi zůstanou i po pandemii. Vysvětlíme si, co to znamená pro B2C i B2B segment. Doporučíme jaké sledovat zdroje tak, aby Vám do budoucna žádný trend neunikl, a současně vás naučíme techniky pro efektivní práci v týmu.  

    Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a Lead Mentorka Google for Startups Pavlína Louženská.


    Tématické okruhy:

    • Které trendy jsou tento rok zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
    • Jak COVID-19 změnil strategii značek pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co bylo naopak šlápnutí vedle.
    • Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
    • Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe. 

    O Pavlíně Louženské:

    • Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky. 
    • Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších. 
    • V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
    • Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
    • Členka správní rady Transparency International.
    • Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.

    Maximální kapacita: 20 osob


    Pozn. V případě vládních opatření znemožňujících prezenční formu workshopu, proběhne tento workshop ve stejném termínu a rozsahu online formou.

    Obsah kurzu

    • Lekce 0
    • Kvízy 0
    • Úroveň dovedností Všechny úrovně
    • Jazyk Čeština
    • Studenti 0
    • Hodnocení Vlastní
    Reference

    You have 4 hours 59 minutes remaining for the course

    Curriculum is empty
    Pavlína Louženská
    Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérk. Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších. V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH. Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších. Členka správní rady Transparency International. Je alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders nebo Czech-German Young Professionals
    7,990 Kč 7,190 Kč