Marketingové trendy v kontextu současné krize

2
3,900 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
10% sleva při registraci 2 a více míst
Místo konání
neznámé

Marketingové trendy v kontextu současné krize

S chováním firem v souvislosti s globální pandemií máme již první zkušenosti. Situace zcela jistě ovlivní náš způsob života a samozřejmě český i mezinárodní trh. Jaké jsou zásadní trendy v oblasti marketingu letošního a příštího roku v kontextu aktuální globální pandemie? Které české i zahraniční kampaně a firemní strategie tento trend chytře využily – od technologických startupů až po globální značky? Jak se máte chovat právě Vy, abyste dokázali vytěžit maximum? Osvojte si know-how z českého i globálního prostředí se zaměřením na CEE.

Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a bývalá marketingová ředitelka ZOOTu Pavlína Louženská.


Tématické okruhy:

  • Které trendy byly v roce 2019 zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
  • Jak COVID-19 změní strategii pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co naopak bylo šlápnutí vedle.
  • Které startupy zvolily radikálně nové marketingové strategie a jak je můžete využít i Vy.
  • Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
  • Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe.

Online workshop je koncipován jako „live experience“, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.


O lektorce:

  • Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky.
  • Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších.
  • V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
  • Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
  • Členka správní rady Transparency International.
  • Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.

Maximální kapacita: 10 osob

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 2
  • Hodnocení Vlastní

You have 5 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Pavlína Louženská
Pavlína je konzultantka a trendspotterka. Za poslední rok pomáhala 300+ firmám v zemích po celé Evropě, nejen jako Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku. Je certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking, Leadership a Entrepreneurship. Založila platformu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 35 000 členek.  Pro různé VC fondy pracuje jako startup scout a advisor. Píše newsletter o nových technologiích a trendech a má konzultační agenturu a podcast o trendech.
7,990 Kč 7,190 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.