Marketingové trendy v kontextu současné krize
Marketingové trendy v kontextu současné krize
S chováním firem v souvislosti s globální pandemií máme již první zkušenosti. Situace zcela jistě ovlivní náš způsob života a samozřejmě český i mezinárodní trh. Jaké jsou zásadní trendy v oblasti marketingu letošního a příštího roku v kontextu aktuální globální pandemie? Které české i zahraniční kampaně a firemní strategie tento trend chytře využily – od technologických startupů až po globální značky? Jak se máte chovat právě Vy, abyste dokázali vytěžit maximum? Osvojte si know-how z českého i globálního prostředí se zaměřením na CEE.
Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a bývalá marketingová ředitelka ZOOTu Pavlína Louženská.
Tématické okruhy:
- Které trendy byly v roce 2019 zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
- Jak COVID-19 změní strategii pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co naopak bylo šlápnutí vedle.
- Které startupy zvolily radikálně nové marketingové strategie a jak je můžete využít i Vy.
- Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
- Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe.
Online workshop je koncipován jako „live experience“, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.
O lektorce:
- Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky.
- Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších.
- V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
- Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
- Členka správní rady Transparency International.
- Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.
Maximální kapacita: 10 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čeština
- Studenti 2
- Hodnocení Vlastní