Marketingové trendy v kontextu současné krize

2
3,900 Kč (bez DPH)
3,900 Kč (bez DPH)
Termíny
    Termíny se vybírají v košíku.
    Sleva
    10% sleva při registraci 2 a více míst
    Místo konání
    ZOOM, tento workshop je online

    Marketingové trendy v kontextu současné krize

    S chováním firem v souvislosti s globální pandemií máme již první zkušenosti. Situace zcela jistě ovlivní náš způsob života a samozřejmě český i mezinárodní trh. Jaké jsou zásadní trendy v oblasti marketingu letošního a příštího roku v kontextu aktuální globální pandemie? Které české i zahraniční kampaně a firemní strategie tento trend chytře využily – od technologických startupů až po globální značky? Jak se máte chovat právě Vy, abyste dokázali vytěžit maximum? Osvojte si know-how z českého i globálního prostředí se zaměřením na CEE.

    Workshopem Vás provede zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu a bývalá marketingová ředitelka ZOOTu Pavlína Louženská.


    Tématické okruhy:

    • Které trendy byly v roce 2019 zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
    • Jak COVID-19 změní strategii pro rok 2020. Co se zatím vyplatilo a co naopak bylo šlápnutí vedle.
    • Které startupy zvolily radikálně nové marketingové strategie a jak je můžete využít i Vy.
    • Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
    • Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do každodenní praxe.

    Online workshop je koncipován jako „live experience“, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.


    O lektorce:

    • Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky.
    • Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších.
    • V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH.
    • Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších.
    • Členka správní rady Transparency International.
    • Alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders a Czech-German Young Professionals.

    Maximální kapacita: 10 osob

    Obsah kurzu

    • Lekce 0
    • Kvízy 0
    • Úroveň dovedností Všechny úrovně
    • Jazyk Čeština
    • Studenti 2
    • Hodnocení Vlastní

    You have 4 hours 59 minutes remaining for the course

    Curriculum is empty
    Pavlína Louženská
    Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérk. Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších. V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH. Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších. Členka správní rady Transparency International. Je alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders nebo Czech-German Young Professionals
    7,990 Kč 7,190 Kč