Nové trendy v marketingu se zakladatelkou #HolkyzMarketingu

10
7,990 Kč 7,190 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
5% sleva při registraci 3 a více míst
Místo konání
neznámé

Nové trendy v marketingu se zakladatelkou #HolkyzMarketingu

V European Leadership & Academic Institute již 9 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 5hodinové workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Každý rok přijdou respektované servery a časopisy s přehledem největších trendů z oblasti marketingu. TikTok, Alexa, AI udržitelnost nebo conversational commerce byly mezi těmi, o kterých jsme slyšeli letos nejvíce. Všechny nové marketingové nástroje se tváří jako zásadní, ale jak si z nich vybrat ten, který se zrovna hodí pro Vaši firmu? A jak je zařadit do strategie i rozpočtu? Workshop primárně pro marketéry, PR manažery a inovační specialisty Vám pomůže získat přehled v těch nejzásadnějších marketingových trendech současnosti a v jejich implementaci do strategie Vaší firmy.  


O workshopu s Pavlínou Louženskou:

  • Přehled zásadních trendů v oblasti marketingu letošního a příštího roku.
  • Přehled českých i zahraničních kampaní a firemních strategií, které trendy chytře využily – od technologických startupů až po globální značky.   
  • Know-how z českého i globálního prostředí se zaměřením na CEE.

Co se na workshopu dozvíte:

  • Které trendy byly v roce 2019 zásadní a jak se projevily na konkrétních strategiích značek: od nových kanálů jako TikTok nebo Alexa až po koncepty udržitelnosti a autenticity.
  • Které startupy zvolily radikálně nové marketingové strategie a jak je můžete využít, přestože pracujete ve velké firmě.
  • Které změny paradigmatu s sebou nese generace Z a jak rozdílně se chová oproti generacím předchozím.
  • Jak si vybrat trend, který se zrovna hodí pro Vaši firmu a je koherentní s Vaší značkou: budeme se věnovat tomu, jak různé firmy využily ten samý kanál různými způsoby v závislosti na jejich charakteru a poslání.
  • Jak zařadit trendy do firemní strategie: jaké nástroje používají firmy jako Glossier nebo Nike pro to, aby zůstaly v kontaktu s novinkami a současně je zařadily do dennodenní praxe.
  • Na praktických case studies rozebereme, jak udělat dobrou kampaň na novém kanále pro nově smýšlející publikum.
  • A navíc se naučíte nové techniky pro brainstorming a práci v týmu.

O Pavlíně Louženské

  • Zakladatelka platformy #HolkyzMarketingu, která je jednou z největších profesních komunit pro marketérky
  • Věnuje se mentoringu startupů pod hlavičkou manGoweb, Google, Founder Institute a dalších
  • V minulosti vedla marketing ZOOTu nebo inovace v 2FRESH
  • Porotkyně v soutěžích jako Cannes Young Lions, Křišťálová lupa, Central European Startup Awards a dalších
  • Členka správní rady Transparency International
  • Je alumni Aspen Institute Young Leaders, Young Transatlantic Innovative Leaders nebo Czech-German Young Professionals

 

Maximální kapacita: 15 lidí

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čeština
  • Studenti 10
  • Hodnocení Vlastní
Reference

You have 5 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Pavlína Louženská
Pavlína je konzultantka a trendspotterka. Za poslední rok pomáhala 300+ firmám v zemích po celé Evropě, nejen jako Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku. Je certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking, Leadership a Entrepreneurship. Založila platformu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 35 000 členek.  Pro různé VC fondy pracuje jako startup scout a advisor. Píše newsletter o nových technologiích a trendech a má konzultační agenturu a podcast o trendech.
3,900 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.