Biohacking

3
4,200 Kč (bez DPH)
Tento workshop si nyní není možné objednat.
Sleva
10% sleva při registraci 3 a více míst
Místo konání
neznámé

Biohacking

Dnešní náročná doba je charakteristická mimo jiné nikdy nekončícími seznamy úkolů a spoustou dalších nároků, které na nás klade. V poslední době se také ukazuje, že naše životy nejsou tak samozřejmé, jak jsme si mysleli a že bychom měli počítat i s riziky, o nichž nás ještě nedávno nenapadlo ani přemýšlet. Jak se tedy co nejlépe připravit na budoucnost? Jednou z cest může být nepochybně biohacking, který bývá někdy označován jako most mezi mezi starověkou moudrostí, resp. zkušeností, a moderní vědou. 

Pod vedením zkušeného biohackera, inovátora a také šéfa marketingu Red Bull Media House pro 30 zemí dostanete na workshopu spoustu konkrétních tipů, jak pomocí vědecky potvrzených přírodních postupů i současných technologií posílit tělo i mysl a v konečném důsledku také výkonnost.


TÉMATICKÉ OKRUHY

  • Zvýšení kvality spánku.
  • Dobrý start dne.
  • Nastavení pracovního prostředí.
  • Správný pohyb a cvičení, klidně i doma.
  • Výživové doplňky dostupné v přírodě a online.
  • Správné dýchání a meditace, otužování.
  • Co si pustit do sluchátek pro zvýšení soustředění či kreativity.

Online workshop je koncipován jako „live experience“, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.


O Milanovi Formánkovi:

  • 13 let pracuje v marketingu Red Bull Media House, řídí marketing 30 zemí.
  • Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové a mediální přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům.
  • Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, eticea estetice marketingu.

Maximální kapacita: 14 lidí


Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 3
  • Hodnocení Ano

You have 2 hours 59 minutes remaining for the course

Curriculum is empty
Milan Formánek
13 let pracuje v marketingu Red Bull Media House, řídí marketing 30 zemí. Pomáhal budovat brand více než 100 světovým sportovcům a umělcům, také pro 200 eventů a produktů. Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.  
Přečtěte si rozhovor s Milanem Formánkem pro ELAI NEWS o tom jak se umět podívat na běžná témata neobvyklým způsobem, jak si zjednodušit pracovní den, proč se může firmám vyplatit přítomnost na farmářském trhu spíše než na sociálních sítích, nebo co má společného rajče a soustředění.
3,900 Kč