Efektivní Time Management na Home Office
Efektivní Time Management na Home Office
Pro některé lidi se home office stává prakticky běžným životem se souvislou pracovní dobou, zatímco jiní nedokážou jeho prostřednictvím doručit kvalitní výkon. Velké procento zaměstnanců může být rozptylováno prostředím, které není zcela vhodné pro klidnou práci, nebo jim chybí pracovní kolektiv. Jak si tedy zjednodušit svůj den na home office? Jak získat kontrolu nad rozvržením úkolů a zvýšit efektivitu, i když nejsme doma sami? Proč je důležité vystupovat ze zaběhnutých kolejí a získávat nový úhel pohledu i při práci z domova?
O zkušenostech se strategickou prací s prioritami a dosažením profesních cílů i rovnováhy mezi soukromým a pracovním životem se s Vámi podělí CEO reklamní agentury Zaraguza CZ, který po 14 let řídil marketing v Red Bull Media House.
Tématické okruhy:
- Strategická práce s prioritami, předání osobního know-how.
- Doporučení ověřených technik time managementu k využití nejen v práci.
- Efektivní minimalizace a eliminace vnějších vlivů způsobujících stres a nervozitu.
- Účinné řešení problémů, které mohou doma nastat, pro dodržení nastavených priorit.
- Začlenění a používání digitálních nástrojů do denních pracovních úkonů.
- Přehled nejvhodnějších digitálních nástrojů pro Vaše konkrétní potřeby.
- Výběr toho nejzajímavějšího pro ty, kteří chtějí mít přehled o možnostech a trendech exponenciálního světa.
Online workshop je koncipován jako „live experience“, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.
O lektorovi:
- CEO reklamní agentury Zaraguza CZ, kde působí zároveň jako marketingový konzultant a lektor.
- 14 let pracoval v marketingu Red Bull Media House, kde řídil marketing 30 zemí.
- Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové a mediální přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům.
- Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.
Maximální kapacita: 10 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 3
- Hodnocení Ano