Jak se stát exkluzivním tvůrcem obsahu
Jak se stát exkluzivním tvůrcem obsahu
V European Leadership & Academic Institute již 9 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 5hodinové workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.
V džungli neustále se měnících médií a marketingových trendů zůstává jedna osvědčená stálice – kvalitní obsah. Ať již děláte leták, TV či online, v mnoha studiích vychází content jako nejdůvěryhodnější a nejefektivnější forma marketingu. Přesto do něj jen několik společností přesunulo výrazněji investice a ještě méně jich s obsahem umí doopravdy pracovat. Uvědomujete si sílu influencerů, ale nechcete svěřit komunikaci své firmy teenagerům? Co takhle naučit nové dovednosti sebe či odborníky ve firmě a mít exkluzivní tvůrce pravidelného obsahu, ať již pro interní komunikaci či firemní sociální sítě?
O workshopu s Milanem Formánkem:
- Nebude to úzce zaměřený workshop, na němž byste se naučili postupy pro jednu sociální síť, které budou za půl roku neplatné.
- Je pro vás připravený výběr nadčasových osvědčených triků z komplexního marketingu a jejich vztah k digitalizaci.
- Lektor upozorní na časté chyby při tvorbě obsahu a vysvětlí, jak se jim vyhnout.
- Podíváte se na výběr videí těch nejlepších světových milionářů, kteří tvoří obsah. A najdou si na to čas, přestože vedou až 50 firem a je jim 35 i 65 let. Mohou si dovolit obrovské štáby, ale přesto to dělají sami, protože znají sílu autenticity a kredibility. A právě proto jsou tak úspěšní.
- Můžete, ale nemusíte, přinést své předchozí komunikační materiály k tipům na vylepšení.
- A pokud budete chtít, rovnou si zkusíte sami vyrobit nový obsah.
Co se na workshopu dozvíte:
- Jaký typ obsahu funguje a proč.
- Jak dle praxe objektivně rozpoznat obsah „funkční s brandingem” od „jen zajímavého” sbírajícího srdíčka, který nepřináší profit.
- Jak content tvořit sám či v týmu. Naučíte se produkovat lepší fotky a videa, ať již sami na mobilu či s velkou produkcí.
- Tipy jak mluvit na kameru a natáčet se lépe. Vybrané aplikace na úpravu.
- Jak tvořit dobré příběhy aneb jak v praxi na často zmiňovaný storytelling.
O lektorovi:
- CEO reklamní agentury Zaraguza CZ, kde působí také jako marketingový konzultant a lektor.
- 14 let pracoval v marketingu Red Bull Media House, kde řídil marketing 30 zemí.
- Pomáhal budovat brand více než 100 světovým sportovcům a umělcům, také pro 200 eventů a produktů.
- Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.
Maximální kapacita: 20 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 3
- Hodnocení Ano