Práce s prioritami

4
3,900 Kč (bez DPH)
3,900 Kč (bez DPH)
Termíny
  • 12. 02. 2020 - 09:00 - 14:00 - již proběhl
  • 28. 05. 2020 - 09:00 - 11:30 - již proběhl
  • 16. 10. 2020 - 09:00 - 12:00
Termíny se vybírají v košíku.
Sleva
5% sleva při registraci 3 a více míst
Místo konání
ZOOM, workshop je online

Práce s prioritami

Představte si, že máte každý týden k dispozici jeden den navíc. Čemu byste jej věnovali? Můžete získat více času, pokud budete ochotni se naučit pracovat efektivněji. Strategická práce s prioritami je nezbytná pro dosažení jak profesních cílů, tak rovnováhy mezi Vaším soukromým a profesním životem.

Zkušený lektor a velmi produktivní manažer (v rámci marketingu Red Bull Media House má na starosti koordinaci ve 30 zemích světa), Vám ukáže, jak se stát naprostým pánem svého času. Dozvíte se také, jaké digitální nástroje a jak užívat, abyste zvládali své úkoly ještě efektivněji.


TÉMATICKÉ OKRUHY:

  • Získání kontroly nad rozvržením úkolů a zvýšení efektivity.
  • Strategická práce s prioritami.
  • Efektivní minimalizace vnějších vlivů způsobujících stres a nervozitu.
  • Začlenění digitálních nástrojů do denních pracovních úkonů.
  • Jak díky time managementu dosáhnout vyšší akceschopnosti a rychlejšího rozhodování.

Online workshop je koncipován jako „live experience”, je vysoce interaktivní a probíhá v reálném čase. V průběhu workshopu můžete klást lektorovi dotazy a řešit konkrétní situace.


O Milanovi Formánkovi:

  • 14 let pracuje v marketingu Red Bull Media House, řídí marketing 30 zemí.
  • Pomáhal budovat brand více než 100 světovým sportovcům a umělcům, rovněž pro 200 eventů a produktů.
  • Věnuje se také problematice biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.

Maximální kapacita: 12 osob


 

Obsah kurzu

  • Lekce 0
  • Kvízy 0
  • Úroveň dovedností Všechny úrovně
  • Jazyk Čestina
  • Studenti 4
  • Hodnocení Ano
Reference

You have 3 hours remaining for the course

Curriculum is empty
Milan Formánek
13 let pracuje v marketingu Red Bull Media House, řídí marketing 30 zemí. Pomáhal budovat brand více než 100 světovým sportovcům a umělcům, také pro 200 eventů a produktů. Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.  
Přečtěte si rozhovor s Milanem Formánkem pro ELAI NEWS o tom jak se umět podívat na běžná témata neobvyklým způsobem, jak si zjednodušit pracovní den, proč se může firmám vyplatit přítomnost na farmářském trhu spíše než na sociálních sítích, nebo co má společného rajče a soustředění.
7,990 Kč 7,190 Kč
Tento workshop si nyní není možné objednat.