Více než 300 miliard dolarů. To jsou náklady, které ve Spojených státech každoročně vznikají v důsledku pracovního vyhoření lidí. A nepomáhá ani rychle se rozšiřující sektor wellness. Jak svou firmu proti tomu bránit radí v magazínu Harvard Business Review klinická …
S marketingovou ředitelkou společnosti Lego pro oblast Ruska, Východní Evropy, Středního východu a Afriky a také novou lektorkou ELAI jsme si povídali mimo jiné o jejích zkušenostech s vedením mezinárodních týmů, o tom proč jsou nezbytné inovace nebo jak globální …
Jakým způsobem pracujete na svém profesním i lidském rozvoji, máte na to určitý systém?
Můj profesní a osobní život je zásadním způsobem propojený, což tím pádem platí i pro můj rozvoj v obou těchto rovinách. I když to tedy pro …
Nikdo nechce každý den „od devíti do pěti“ fungovat jako robot. Lidé touží cítit se inspirovaní, najít ve své práci smysl a vidět její dopady na ostatní. Když se jim to daří, jsou více angažovaní, inovativní a produktivnější. Takže pokud …
Pro první natáčení ELAI TV, která vám bude přinášet exkluzivní rozhovory s inspirativními osobnostmi českého byznysu, si ředitel ELAI Lukáš Sedláček pozval jednu z nejúspěšnějších a nejzajímavějších českých podnikatelek Simonou Kijonkovou, která se nedávno stala také lektorkou ELAI. Povídal si …
Delivery ředitel společnosti Bluewolf, IBM, v rozhovoru pro ELAI News vysvětluje, co to ve skutečnosti je agilní management, jakým firmám může být užitečný a také naznačuje, co všechno si odnesou účastníci jeho nového workshopu.
Jste specialistou na tzv. agilní management, …
Snaha o dokonalost mezi mladými lidmi ve světě roste, a podle vědců to není dobrá zpráva. Ruku v ruce s tím totiž dochází i ke zhoršování jejich psychického zdraví. Pozor by si na to měli dát především učitelé a také …
Jedna z nejúspěšnějších českých osobností v oblasti architektury, mimo jiné autorka více než dvaceti projektů mrakodrapů ve světových metropolích, v rozhovoru pro ELAI News přibližuje, co se skrývá za jejím úspěchem, jakým způsobem vznikají její projekty nebo jaké hlavní rozdíly vidí mezi …




