Jak rozvíjet kreativitu

Jak rozvíjet kreativitu
V European Leadership & Academic Institute již 9 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 5hodinové workshopy s předními osobnostmi českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.
Podle výzkumu IBM, jehož se zúčastnilo 1500 CEOs, je kreativita v dnešní globální exponenciální společnosti nejdůležitější dovedností pro vedení firem. Devět z deseti podnikatelů vyjádřilo silný souhlas s tím, že kreativita je důležitá pro jejich růst. Devět z deseti však neví, jak kreativitu rozvíjet ve své denní práci. Stalo se vám někdy, že jste potřebovali vymyslet něco nového, ale nevěděli jste jak začít a kde brát inspiraci? V rámci tohoto workshopu objevíte praktické metody jak na to.
O workshopu s Milanem Formánkem:
- Budete schopni dodat svému podnikání nový vítr do plachet a poradíte si lépe s konkurencí.
- Zdokonalíte svoji schopnost inovovat a přinášet revoluční nápady na jakékoliv téma.
- Snadněji vám půjde vývoj nových produktů, služeb, projektů, kampaní…
- Budete mít možnost vyzkoušet si rovnou na místě různé taktiky na své značce, příležitosti, produktu či službě.
- Kreativní může být úplně každý, jenom k tomu potřebuje použít správný postup. A na tomto workshopu jej získáte.
Co se na workshopu dozvíte:
- Jak se rychle dostat do kreativního módu a přinášet nové nápady či inovace.
- Proč je důležité vystupovat ze zaběhnutých kolejí, z best practices svého oboru a naopak získávat nový úhel pohledu.
- Co jsou 4R, mnoha lety na různorodých projektech osvědčené pomůcky pro brainstorming 2.0, při kterém to u vás konečně začne jiskřit.
- Jak přijít během pár minut na název, koncept, vylepšení nebo najít netradiční řešení problému.
- Nedostanete rybu jako dárek, ale naučíte se rybařit. A poté můžete prodávat rybářské vybavení.
O lektorovi:
- CEO reklamní agentury Zaraguza CZ, kde působí také jako marketingový konzultant a lektor.
- 14 let pracoval v marketingu Red Bull Media House, kde řídil marketing 30 zemí.
- Pomáhal budovat brand více než 100 světovým sportovcům a umělcům, také pro 200 eventů a produktů.
- Věnuje se také tématům biohackingu, inovacím, kreativitě, obsahovým strategiím, etice a estetice marketingu.
Maximální kapacita: 20 osob
Obsah kurzu
- Lekce 0
- Kvízy 0
- Úroveň dovedností Všechny úrovně
- Jazyk Čestina
- Studenti 3
- Hodnocení Ano